zondag 23 mei 2010

Ding 8-9-10

Deze dingen ga ik even in een blogbericht beschrijven.
Socialenetwerken zijn niet meer weg te denken in deze tijd.
Ik zie mijn kleinzoon MSNen met zijn vriendin en zijn contacten onderhouden via de computer, ze overhoren zelfs elkaar het huiswerk.
Voor de bibliotheek zijn hier ook kansen. We moeten het publiek bereiken en alle mogelijkheden daarvoor benutten.

De aquabrowser is een instrument dat je soms net op het juiste spoor zet, of op nieuwe ideeen brengt.
Al met al ben ik met deze cursus heel wat verder gekomen met mijn computerwijsheid.
Het heeft nieuwe mogelijkheden gegeven, waar ik geen weet van had.
Ik vond het leuk om een Blog te maken.en daar het een en ander aantoe te voegen.

Voor de bibliotheek zijn er ongekende mogelijkheden. We moeten de website actueel houden. Het publiek moet er met zijn vragen en meningen terecht kunnen.
Activiteiten kunnen met een filmpje ondersteunt worden.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! De eindstreep gehaald ruim binnen de tijd, denk je ook even aan het evaluatieformulier op de cursussite. Tot de eindbijeenkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er! Gefeliciteerd! En wie houd je tegen om te blijven bloggen?
    Als je online actief blijft vind je telkens nieuwe dingen en naast dat dat voor jezelf heel leuk is, kan het ook voor de bibliotheek interessant zijn. Want wie weet leg je contacten die nieuwe klanten opleveren of vind je een 'ding' waar de bibliotheek haar voordeel mee kan doen.
    Als je bloggen leuk vindt zou ik het zeker niet zomaar opgeven.

    BeantwoordenVerwijderen